MAppRoid.TK

گروه تولید و توسعه نرم افزار مپروید

MAppRoid.TK

گروه تولید و توسعه نرم افزار مپروید

این وبلاگ غیرفعال میباشد
از دوستایی که تا اینجا مارا همراهی کردن مچکریم
----------------------------------------------------
ww.hhtsite.ir
----------------------------------------------------
برای درخواست پروژه دانشجویی از طریق فرم قسمت تماس باما درخواست خود را با توضیحات کامل و ایمیل خود ارسال نمایید.
---------------------------------------------------
کاربران گرامی:
1- تبادل لینک به هیچ وجه پذیرفته نمی شود
2- نظرات تبلیغاتی تایید نمی گردد
----------------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

MWC-2014

پس از اتمام نمایشگاه MWC بعد از حدود ۴ روز بازدید و رویدادهای مختلف، حتماً پیش می‌آید که نتوانسته باشید تمامی آن‌ها را دنبال کنید، به همین سبب شاید بد نباشد نگاهی به سایر رویدادهای نسبتاً مهم نمایشگاه بندازیم چرا که پوشش دادن تمامی آن‌ها کمی شاید خسته‌کننده باشد!

HTC؛ رونمایی از دو میان‌رده جدید!

HTC-Desire-816

در این مراسم HTC چندان پرکار نبود و به معرفی دو گوشی میان‌رده افاقه کرد! نام یکی از آن‌ها Desire 816 بود که یک فبلت ۵٫۵اینچی اچ‌دی، با یک پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۶گیگاهرتزی می‌باشد! چیپ این مدل اسنپ۴۰۰ همراه گرافیک آدرینو۳۰۵ و ۱٫۵گیگابایت رم است که ۸گیگابایت حافظه داخلی هم برای ذخیره اطلاعات برای آن تعبیه شده‌است. در قسمت پشتی یک دوربین ۱۳مگاپیکسلی و در جلو، یک نمونه ۵مگاپیکسلی قرار داده‌شده و منبع انرژی آن هم باتری ۲۶۰۰میلی‌آمپری آن می‌باشد. سنس ۵٫۵، پشتیبانی از ۴G LTE، کارت‌حافظه و بلندگوهای دوگانه از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

HTC-Desire-610

Desire 610 نام یکی دیگر از آن‌ها بود که با نمایشگری ۴٫۷اینچی qHD، بلندگوهای دوگانه، دوربین ۸مگاپیکسلی، چیپ اسنپ۴۰۰ و پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۲GHz، یک گیگابایت رم و باتری ۲۰۴۰ میلی‌آمپری وارد بازار می‌شود! از جمله امکانات دیگر آن هم می‌توان به ۴G LTE، اندروید جلی‌بین و سنس۵٫۵ و تنوع رنگی بالا اشاره داشت.

ZTE؛ غولی ۶اینچی در کنار دو فسقلی فایرفاکسی!

ZTE-Grand-Memo-II-LTE

ZTE در این مراسم، از فبلتی ۶اینچی با نام Grand Memo II LTE پرده‌برداری کرد که بنظر قرار است در بازار میان‌رده‌ها به رقابت بپردازد. این فبلت بسیار زیبا حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی داشته و نسبت اندازه ۸۰% را داراست! ضخامت آن هم به طرز جالبی تنها ۷٫۲ میلی‌متر است. نمایشگر ۶اینچی آن دقتی معادل ۱۲۸۰×۷۲۰ را ارایه می‌کند و ۲گیگابایت رم و چیپست Snap400 به پردازش‌های آن کمک می‌کنند. دوربینی ۱۳مگاپیکسلی با F/2.2 و وب‌کم ۵مگاپیکسلی هم جهت ثبت و ضبط تصاویر فراهم آمده‌اند، علاوه بر اینکه انرژی دستگاه از طریق باتری ۳۲۰۰میلی‌آمپری تهیه می‌شود. نرم‌افزار آن هم شامل اندروید ۴٫۴ کیت‌کت بر روی پوسته و سیستم خاص ZTE با نام MiFavor 2.3 OS می‌شود.

ZTE-Open-C

ZTE هم وارد دور سازندگان فایرفاکسی شد و تصمیم گرفت تا دو گوشی فایرفاکسی با نام‌های Open C و Open II را معرفی نمیاد. Open C دارای مشخصاتی هم‌چون نمایشگر ۴اینچی WVGA، پردازنده دوهسته‌ای، ۵۱۲MB رم و ۴گیگابایت حافظه داخلی، در کنار شبکه ۳G، دوربین ۳مگاپیکسلی و باتری ۱۴۰۰mAh می‌باشد. در حالی که مدل Open II از نمایشگری ۳٫۵اینچی HVGA، پردازنده دوهسته‌ای و ۲۵۶MB رم در کنار ۲گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین ۲مگاپیکسلی، شبکه ۳G و باتری ۱۱۵۰mAh از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

Acer؛ اندروید از جنس مایع!

Acer-Liquid-E3

ایسر از دیگر کمپانی‌هایی بود که حتی قبل از نمایشگاه، به معرفی و نمایش دو مدل جدید اندرویدی پرداخت! نام آن‌ها Liquid E3 و Liquid Z4 است که مشخصات آن‌ها را مرور می‌کنیم؛

لیکوئید E3 از نمایشگری ۴٫۷اینچی ۷۲۰p IPS استفاده می‌کند و سخت‌افزار آن شامل پردازنده‌ای چهارهسته‌ای ۱٫۲GHz و ۱گیگابایت رم ۴گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. دوربین آن یک نمونه ۱۳مگاپیکسلی با فوکوس بسیار سریع است که با یک وب‌کم ۲مگاپیکسلی و فلش LED تصاویر با ثبت می‌کند.  در قسمت پشتی دستگاه کلیدی به نام Acer RAPID Key وجود دارد که با آن می‌توانید اعمالی مختلف چون اجرای دوربین و یا پاسخ به تماس‌ها را انجام دهید! این گوشی با اندروید ۴٫۲٫۲ (قابل ارتقا به ۴٫۴ بزودی) و قیمت ۲۰۰یورو عرضه می‌شود.

Acer-Liquid-Z4

Z4 نام دیگر تلفنی است که با نمایشگری ۴اینچی، پردازنده دوهسته‌ای و دوربین ۵مگاپیکسلی و اندروید ۴٫۲٫۲ با همان کلید RAPID، همراه قیمتی ۱۰۰یورویی وارد بازار فروش میان‌رده‌ها بشود.

BlackBerry؛ دو گوشی کلاسیک جدید!

BlackBerry-Z3

بلک‌بری نیز در این میان، از دو مدل جدید Z3 و Q20 رونمایی کرد که یکی تلفنی ۵اینچی و تمام‌لمسی و دیگری یک مدل کلاسیک با صفحه کلید QWERTY می‌باشد!

Z3 از نمایشگری ۵اینچی با رزولوشن qHD استفاده می‌کند و با یک پردازنده دوهسته‌ای Cortex-A7 کار می‌کند! گرافیک Adreno 305 و ۱٫۵گیگابایت رم، در کنار ۸گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات سخت‌افزاری دیگر آن هستند. هم‌چنین از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌شود و دوربینی ۵مگاپیکسلی جهت عکاسی برای آن تعبیه گشته، در سرآمد تمام آن‌ها  هم سیستم‌عامل BlackBerry OS 10.2.1 را می‌بینیم که با رابط خاص خود و صفحه کلید اختصاصی، تایپ متون و اسفتاده از گوشی را هر چه بیشتر لذت‌بخش خواهدساخت.

Lenovo؛ یوگا با چاشنی سه تلفن بزرگ جثه!

Lenovo-Yoga-Tablet-10HD+

تبلت یوگا لنوو در این مراسم در نسخه‌ای جدید بصورت تقریباً کامل بروز شد! نمایشگر آن به دقت فول‌اچ‌دی ۱۹۲۰×۱۰۸۰ مجهز شده و چیپ آن نیز به Snap400 ارتقا یافته، هم‌اکنون نیز می‌توانید این تبلت خاص را همراه دوربینی ۸مگاپیکسلی، اندروید ۴٫۳ و سری امکانات DOit لنوو و با برچسب قیمتی ۳۴۹دلار خریداری کرد.

Lenovo-S850

علاوه بر بروزرسانی تبلت یوگا، لنوو سه گوشی جدید هم با نام‌های S860, S850 و S660 معرفی نمود که هر کدام مشخصه‌های مختص به خود را دارند.

S860 از نمایشگری ۵٫۳اینچی IPS 720p استفاده می‌کند، دارای بدنه فلزی، پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۳GHz مدیاتک، ۲گیگابایت رم و دوربین ۸مگاپیکسلی و یک باتری خارق‌العاده ۴۰۰۰میلی‌آمپری است! این گوشی با قیمت ۳۵۰دلار به فروش می‌رسد! S850 نسخه ارزان‌تر آن است که از بدنه‌ای سبک‌تر و باریک‌تر بهره می‌برد و نمایشگر آن با همان پنل و دقت، ۵٫۰اینچ می‌باشد. بدنه آن تماماً براق و شیشه‌ای با استایلی خاص، دارای ۱گیگابایت رم، دوربینی ۱۲مگاپیکسلی و لوگو لنوو در قسمت پشتی گوشی به عنوان چراغ نوتیفیکیشن! قیمت آن هم ۲۶۹دلار است. آخرین مدل نیز S660 نام دارد که با نمایشگری ۴٫۷اینچی qHD، پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۳GHz، یک گیگابایت رم، دوربین ۸مگاپیکسلی و قیمت ۲۲۹دلار به فروش می‌رسد.

Silent Circle؛ سیاه‌پوش وارد می‌شود!

BlackPhone

کمپانی Silent Circle و Geeksphone که پیش‌تر از تلفن دوال-بوت همراه دو سیستم‌عامل رونمایی کرده‌بود بالاخره از پروژه بلک‌فون (BlackPhone) پرده‌برداری کردند و آن را کم‌کم وارد بازار فروش می‌کنند! این گوشی همراه سری امکانات Silent و تجهیز به حفاظت امنیتی فوق‌العاده بالا، قرارا است امنیت را به پله‌ای دیگر ببرد! این گوشی علاوه بر امنیت و امکانات مختصی به خود، ویژگی‌هایی چون نمایشگر ۴٫۷اینچی IPS، پردازنده چهارهسته‌ای ۲گیگاهرتزی، ۱۶گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸مگاپیکسلی در کنار ارتباط ۴G LTE را نیز پوشش می‌دهد!  قیمت آن ۶۲۹دلار خواهدبود اما طبق گفته Silent Circle اگر قرار بود با قیمت واقعی سرویس‌های ارایه شده به فروش برود به چیزی بالای ۸۵۰دلار می‌رسید…!

YotaDevice؛ تحولی جدید با نمایشگری دوگانه!

YotaPhone2

سازندگان Yota Device در این نمایشگاه، از نسل جدید YotaPhone نیز پرده‌برداری کردند که اولین گوشی هوشمند با نمایشگری جداگانه در قسمت پشتی است! این نمایشگر که از کاغذ الکترونیک ساخته‌شده که اندازه‌ای معادل ۴٫۷اینچ را داراست. دقت کنید که این نمایشگر از جوهرالکترونیک (مثل کیندل‌های آمازون) ساخته نشده و جنس آن کاغذ الکترونیک یا E-Paper است. حالتی هم برای ذخیره انرژی موجود است که با غیرفعال کردن رنگ‌ها و استفاده تنها از قسمت پشتی، شارژدهی باتری را تا ۵۰ساعت افزایش می‌دهد. نمایشگر جلویی یک نمونه ۵اینچی AMOLED است که در کنار چیپ Snapdragon800 بسیار عالی به نظر می‌رسند. کیفیت ساخت نیز بسیار بهبود یافته‌است. از سه ماهه آخر امسال این گوشی در دسترس خواهدبود.

Oppo؛ رونمایی از قهرمان شیشه‌ای!

Oppo-R1

پیش‌تر و در ماه دسامبر از کمپانی Oppo شاهد معرفی مدل R1 با طراحی زیبا و بدنه‌ای شیشه‌ای بودیم که حالا در MWC آن را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد! این گوشی از یک دوربین ۸مگاپیکسلی Exmor RS ساخت سونی استفاده می‌کند و وب‌کم ۵مگاپیکسلی آن زاویه‌ای معادل ۸۰درجه را پوشش می‌دهد. استفاده از شیشه و آلومینیم حس فوق‌العاده‌ای به کاربر منتقل می‌کند و وزن و ضخامت ۷٫۱ میلی‌متری آن، این حس را دوچندان خواهندکرد! رابط Oppo Color OS نیز بر روی اندروید ۴٫۲٫۱ اجرا می‌گردد و نمایشگر ۵اینچی ۷۲۰p آن هم، عملکرد بسیار خوبی را داراست. چیپست مدیاتک و پردازنده چهارهسته‌ای در کنار باتری ۲۴۱۰mAh از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

Gionee؛ با باریک‌ترین گوشی جهان آشنا شوید!

Gionee-Elife-S5.5

در این مراسم علاوه بر تمامی رویدادها، شاهد معرفی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان از سوی کمپانی Gionee نیز بودیم! این گوشی ۵٫۶ میلی‌متری Elife S5.5 نام دارد که همراه نمایشگری ۵اینچی SuperAMOLED HD و رابط کاربری Amigo OS 2.0، پردازنده هشته هسته‌ای، ۲گیگابایت رم و دوربین ۱۳مگاپیکسلی عرضه خواهدشد! در عین باریکی هم این گوشی یک باتری با ظرفیت ۲۳۰۰میلی‌آمپر را دارا می‌باشد.

SanDisk؛ پرده‌برداری از اولین mircoSD با ظرفیت ۱۲۸گیگابایت!

SanDisk-128GB-mircoSD

کمپانی SanDisk از جمله شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه ساخت وسایل ذخیره‌سازی اطلاعات است که این‌بار با معرفی اولین کارت‌حافظه microSD با ظرفیت ۱۲۸گیگابایتی در جهان، توجهات را به سمت خود جلب کرد! همینطور این مدل از کلاس ۱۰ UHS-I بهره می‌برد که سرعتی معادل نوشتن ۳۰MB/s را ارایه می‌کند! این افزایش ظرفیت خبر خوبی برای مصرف‌کنندگان است، چرا که با افزوده شدن قابلیت فیلم‌برداری ۴K و یا کمبود حافظه در برخی مدل‌ها، می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود. همین‌طور بنظر SanDisk نسخه‌ای ۶۴گیگابایتی از این مدل را نیز با حافظه NAND برای دستگاه‌های اندرویدی قرار است تولید کند. هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه آمازون این کارت‌حافظه را با قیمتی معادل ۱۱۹٫۹۹$ خریداری کنید که در صورت پشتیبانی دستگاه شما از SDXC می‌توانید صاحب آن شوید! نظر شما چیست…؟

Panasonic؛ محکم باش، مثل کوه!

Panasonic-TOUGHPAD-FZ-E1

سری ToughPad پاناسونیک همیشه باعث شگفتی می‌شوند! نه بخاطر نوآوری، ظرافت یا موردی خاص! بدلیل مقاومت و ظاهر عجیبی که ارایه می‌کنند! FZ-E1 نام این مدل جدید است که با سیستم‌عامل ویندوزفون۸ تولید خواهدشد. البته که توجه کنید این گوشی به سیستم عامل Windows Embedded 8 مجهز شده که  بیشتر مختص به شرکت‌های اداری و افراد شاغل است! برای مثال توسط آن حتی می‌توانند برنامه‌های مختلفی نیز تولید کرده و جدای از آن از برنامه‌های خود فروشگاه هم استفاده کنند. FZ-E1 از استاندارد MIL-STD-810G بهره می‌برد که آن را در برابر سقوط از فاصله ۳ متری و نفوذ آب در عمق ۱٫۵ متری تا ۳۰دقیقه تضمین می‌کنند! همینطور این دستگاه (چندان شبیه تلفن نیست!) از دمای -۲۰درجه سانتی‌گراد تا +۶۰درجه دوام می‌آورد! از جمله سایر مشخصات آن؛ چیپ Snap800، دوگیگابایت رم و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۵اینچی اچ‌دی، دوربین ۸مگاپیکسلی، باتری ۶۲۰۰میلی‌آمپری! علاوه بر  بلوتوث۴، وای-فای ac، پورت میکروUSB، جی‌پی‌اس و NFC. قیمت پایه این مدل، ۱۳۰۰دلار خواهدبود…!!

Intel؛ نسل جدید اتم!

intel-atom-logo

اینتل هم‌چنین در این مراسم بی‌سهم نبود و از چیپست‌های جدید ۶۴بیتی خود هم، رونمایی کرد! این دو چیپ جدید که با کدهای Merrifield و Moorefield شناخته می‌شوند و هر دو هم به برای اولین‌بار میان اینتل‌اتم‌ها به شبکه LTE مجهز شده‌اند، دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر هستند؛

Merrifield که با کد Z3480 شناخته می‌شود، با یک پردازنده دوهسته‌ای ۲٫۱۳GHz و لیتوگرافیک ۲۲نانومتری Silvermont اینتل ارایه می‌شود. همین‌طور پردازشگر گرافیکی آن‌ها از سری ششم گرافیک‌های PowerVR هستند.  این جیپ به گفته اینتل اولین مدلی است که به فناوری Integrated Sensor Solution مجهز شده و از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۴ وارد بازار خواهدشد. Moorefield هم به گفته کمپانی مخصوص دستگاه‌های اندرویدی ساخته‌شده و با چهار هسته ۲٫۳گیگاهرتزی و گرافیک و رم سریع‌تر، از نیمه دوم سال عرضه می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی